Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Monday, February 23, 2009

Satu program lagi akan muncul di KHAR…

Minggu Eksplorasi Islam. Begitu cantik apabila merasakan tema itu dijadikan sebuah program besar di Kolej Harun Aminurrashid pada 5hb hingga 8hb Mac 2009 nanti. Aku kali ini diamanahkan sebagai Penyelaras Sekretariat Keselamatan & Kebersihan yang mana ianya adalah sekretariat aku yang pertama semasa aku mula-mula bergiat aktif sebagai Rakan Exco Blok 2 pada masa dahulu. Bagi aku, banyak kenangan lama semasa aku bertugas didalam sekretariat ini. Hal ini mungkin sebagai mengimbau kembali kenangan lama aku. Bagi aku, aku akan berusaha sehabis baik kerana aku sudah mengenali kekuatan dan kelemahan yang biasanya dihadapi oleh sekretariat ini. Akan aku jadikan kekuatan sebagai panduan dan kelemahan itu sebagai pengajaran pada masa hadapan. Kepada yang memegang jawatan sebagai Setiausaha Program, selamat berjaya.
Minggu Eksplorasi Islam.
5hb Mac hingga 8hb Mac 2009.

No comments:

Post a Comment