Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, April 8, 2009

Kecelakaan...


Anuar..mungkin anuar tidak lah serapat dengan saya di upsi ini. Akan tetapi, sepanjang aku mengenali anuar ini, aku begitu selesa dengan dia. Anuar juga salah satu tempat aku meluahkan sesuatu semasa dia tinggal di kolej. Rindu juga la semasa dia duduk di kolej ini. Walaupun sekarang dia tinggal di luar, aku masih lagi berjalan-jalan ke rumah sewa diaorang. Aku minta maaf kerana aku jarang pergi ke rumah sewa kerana kekangan masa berada dikolej ini. Hal ini membuatkan aku tidak ada banyak masa sangat untuk berjumpa dengan semua. Pada 2hb April yang lalu, aku dikejutkan dengan berita sahabatku telah kemalangan. Aku pada mulanya tidak percaya. Akan tetapi, lama kelamaan aku akhirnya terima juga berita itu. Kepada sabahatku anuar, aku disini akan sentiasa mendoakan agar cepat sembuh dan kembali pada sedia kala.
InsyaAllah..amin Ya Allah..

No comments:

Post a Comment