Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, April 8, 2009

Kem Kaunseling Kelompok & Malam Perdana Siswa


Sebelum pergi ke Kem Kaunseling Kelompok ini, memang penat giler la rasanya memikirkan macam manalah hendak mengendalikan kaunseling kelompok ini. Aku cuma takut semasa aku mengendalikan itu,aku tidak fokus sahaja. Tetapi, Alhamdulillah aku berjaya mengatasinya semua itu. Walaupun penat melakukan sesi 11 jam itu, aku berasa puas kerana aku mendapat banyak pengajaran dan ilmu yang dapat aku gunakan pada masa akan datang itu. Sepanjang perjalanan pergi dan balik keHay Resort di Sabak Bernamini, perjalanan seperti menaiki kuda. Begitu sakit sekali tulang belakang ini. Lengguh sangat2. Tetapi best juga la kan. Setelah sampai ke kolej, pada malam itu pula,ada program kolej yang mesti dihadiri iaitu Malam Perdana Siswa. Yang paling bestnya adalah aku dapat cabutan bertuah la. Aku jarang dapat tau hadiah-hadiah macam ini. Kiranya, aku happy juga la kan. Dah rezeki kan. Pepun saya mengucapkan jutaan taniah kepada rakan exco yang memenangi anugerah pada malam itu. Pada rakan exco yang lain. Jangan berkecil hati pula,ini mungkin pada masa akan datang,mungkin anda pula yang memenangi anugerah itu. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment