Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, September 15, 2009

"...SALAHKAH SAYA..."



Adakah permintaan saya ini adalah sangat keterlaluan..saya hanya mahukan seseorang yang apabila bercakap dengan saya, dia dapat menyejukkan hati saya ini…percakapan yang lemah lembut itulah yang saya impikan daripada seseorang…mungkin tidak patut saya meminta sedemikian, akan tetapi, saya lebih selesa dengan seseorang seperti itu…yang dapat memberikan nasihat kepada saya dan bukan menyalahkan saya sekiranya saya melakukan kesalahan…selain daripada itu, saya mahukan wanita itu tidak mudah mengalah dan cepat salahkan diri sendiri...yang mana seharusnya melihat apakah dan kenapakan perkara itu terjadi dan bukan menyalahkan diri sendiri sepenuhnya...


apapun, ketika saya mengalami tekanan yang hebat, saya akan lebih selesa berhubung dengan ahli keluarga..ma, abah, abang, akak dan juga anak saudara tersayang..nur khairah aqilah…ayah su sangat sayang tau kat khairah..hehehe…oklah..

No comments:

Post a Comment