Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya…



Kepada semua teman-teman, saya dengan rendah diri ingin memohon kemaafana sekiranya saya ada terlanjur kata, terlanjur perbuatan, terlanjur mengata, terlanjur mengumpat dan lain-lain yang dapat membangkitkan dosa kepada saya, saya menyusun 10 jari tangan dan 10 jari kaki memohon kemaafan kepada kedua ibubapa saya, ahli keluarga, teman-teman dan sesiapa yang mengenali diri ini…sesungguhnya ampunkan lah segala khilaf yang telah saya lakukan selama ini…insyaAllah..kalau dipanjangkan umur, kita akan dapat bertemu lagi…sambutlah kejayaan ini dengan penuh kesyukuran..


Selamat Hari Raya Aidilfitri…


Maaf Zahir dan Batin…



#kasih sayang dan pengalaman membuatkan kita semakin kuat#

No comments:

Post a Comment