Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, September 2, 2009

Kucingku...

Salam Ramadhan untuk hari yang ke 12. Sedar tak sedar, hari ini dah masuk hari yang ke 12 dah kita berpuasa. tapi bile musabah balik ibadat yang telah kita lakukan pada hari ini, rasanya amatlah sedikit. mungkin selepas ini saya patut berubah. Pepun saya sekadar ingin berkongsi kenangan dengan kucing-kucing saya. ini gambar eksklusif tau. saya ada 6 ekor kucing, tetapi yang paling manja adalah 3 ekor je setakat ini manja dengan saya iaitu panjang, hitam & pendek..itulah nama yang diberikan oleh mamaku dan abahku kepada mereka...


"...3 ekor sekawan yang rapat..."


"...nama saya Hitam. comel tak saya..?"


"...nama saya Pendek..muka saya garang tak..?"

"...saya pula nama Panjang..saya lah abang kepada sume adek2 saya ni..."

Apa-apa pun, kenangan dengan 'mawi' seperti gambar dibawah tidak akan ku lupakan kerana ianya kucing yang paling ku sayang...mungkin bila ia sudah tiada, barulah kita tau betapa ia memberikan seribu makna dan terasa pemergiannya itu.


"pepun, selamat berpuasa kepada semua...
semoga kita mendapat keberkatan daripaNya..amin..."

No comments:

Post a Comment