Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, December 12, 2010

"Iron Man 2"

Saya suka tengok gambar wallpaper Iron Man 2 ini…entahlah…ia banyak membawa makna kepada saya…semasa saya di UPSI dulu, gambar ini saya akan anggap saya dengan teman baik saya iaitu Apai…bagi saya, dia adalah sebenarnya Iron Man…ianya menunjukkan kehebatan kami..apabila sudah menjadi cikgu, saya lihat dari sudut lain pula…di Smk Seri Putera, sudah ada seorang kaunselor lelaki iaitu cikgu Solehuludin..apabila saya dtempatkan disini, maka terdapat 2 orang kaunselor lelaki disini…maka boleh disimpulkan terdapat ‘ iron man 2’ disini…maka, menjelang sesi persekolahan yang baru ini, kedua-dua ‘2 iron man’ ini akan menunjukkan kemampuan masing-masing…semoga setiap perancangan yang dirancangankan akan mendapat kerjasama antara semua pihak disekolah ini…saya sebagai cikgu baru, diharapkan dapat memberikan tunjuk ajar..tegurlah jika saya ada melakukan kesalahan..insyaAllah, saya akan memberikan yang terbaik…

No comments:

Post a Comment