Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 16, 2010

Memulakan Langkah Pertamaku...

Setelah balik daripada Ipoh, saya melihat ‘cuti sekolah’ saya ini hanya tinggal 2 minggu sahaja lagi…selepas itu, diri ini akan mencurahkan bakti dan ilmu di negeri Perak nanti..semoga dalam 2 minggu ini, saya dapat mempersiapkan diri menghadapi suasana yang baru…ianya tidak sama seperti hari pertama menjejak kaki ke UPSI, tidak sama semasa menjejak kaki menjalani praktikum..ianya ini adalah sekolah pertama untuk saya berbakti dengan seikhlas hati…walaupun sekolah pertama saya ini tidaklah seperti yang dimimpikan atau dibayangkan, akan tetapi diri ini mestilah menerima dengan seikhlas hati…insyaAllah, kemanisan akan muncul…lakukan yang terbaik…oklah…isikan masa ini dengan mencari maklumat sebanyak mungkin, persediaan ke sekolah, menghabiskan masa dengan family tersayang dan dengan insan tersayang =)…jumpa lagi di lain masa…

No comments:

Post a Comment