Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, May 30, 2010

Panggilan CIKGU…

“cikgu”…itulah panggilan keramat yang sekarang betul-betul saya fahami apakah itu maksudnya..dahulu semasa di kuliah, panggilan itu adalah sekadar panggilan kerana ianya masih tidak dapat difahami sepenuhnya apakah maksud disebalik panggilan itu…sekarang apabila sudah mengalaminya, baru saya mengetahui bahawa panggilan itu adalah sangat tinggi nilainya…panggilan itu membuat saya untuk memberikan yang terbaik kepada anak didik sekalian…walaupun tidak lama di smk sg kruit ini, akan tetapi saya berasa puas kerana mampu memberikan yang terbaik kepada pihak sekolah sepanjang menjalani praktikal ini…sekarang, akan saya memegang panggilan itu dengan seamanah mungkin kerana darah cikgu sudah mengalir dalam diri ini…

No comments:

Post a Comment