Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, May 30, 2010

Selamat Hari Guru…


Mungkin saya agak terlambat dalam mengucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru…hal ini kerana buat pertama kalinya saya sendiri yang mengalaminya…hal ini membuatkan saya sedikit ‘terlupa’ dalam mengucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru saya..dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru yang pernah mendidik saya iaitu guru-guru di SK Kota Jembal (1993-1998) dan SMK Kubang Kerian 1 (1999-2005)…jasa dan tunjuk ajar semua tidak saya akan lupakan sampai bila-bila…tidak lupa juga diucapkan Selamat Hari Guru kepada warga pendidik SMK Sg Kruit 2010 ini…Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih diucapkan kepada anak-anak murid yang memberikan hadiah kepada cikgu sempena hari guru yang lepas…cikgu sangat-sangat yang menghargainya…tidak lupa juga yang mengucapkan selamat hari guru tidak kiranya secara lisan, SMS ataupun melalui FB…cikgu sangat menghargainya juga…terima kasih…akhir kata diucapkan..cikgu mengucapkan selamat maju jaya kepada semua anak-anak murid di SMK Sg Kruit ini….

No comments:

Post a Comment