Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, May 30, 2010

Perjalanan Baru Bermula…



Salam cikgu di hati…hehehe..apa-apa pun, sudah lama saya tidak bekesempatan untuk mengemaskini blog saya ini…jadi, Alhamdulillah kerana saya diberikan masa untuk mengemaskininya ini…terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada warga SMK Sg Kruit kerana telah memberikan kerjasama yang sangat baik kepada saya khususnya semasa saya menjalani praktikum di sana…sesungguhnya, kenangan bersama kalian tidak mungkin saya lupakan sampai bila-bila…disanalah tempat jatuh bangun saya disana dalam mengejar cita-cita saya untuk menjadi seorang kaunselor pada satu hari nanti…banyak pengajaran yang telah saya perolehi…akan saya ambil semua itu sebagai kekuatan dalam diri saya dalam menjadi seorang pendidik satu hari nanti…


Tidak lupa juga, jutaan terima kasih kepada pensyarah pembimbing iaitu Pn Nazariah kerana banyak memberikan sokongan dan dorangan kepada saya…juga kepada guru pembimbing iaitu Pn Noraini dan Pn Suzilawati kerana telah banyak memberikan tunjuk ajar dan semangat kepada saya…akan saya peganag sagala nasihat itu sampai bila-bila…tidak lupa juga kepada semua anak murid tersayang kerana cikgu azwa ini akan merindui semua…cikgu sayang semua…akhir kata, cikgu sentiasa akan mendoakan yang terbaik kepada smk sg kruit dan murid-murid disana supaya akan menjadi insane yang berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat…

terima kasih diucapkan kepada semua…cikgu akan merindui semua…

No comments:

Post a Comment