Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, May 30, 2010

Tarikh Lahir saya…



Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang mengingati tarikh lahir saya ini pada 28hb Mei yang lepas…saya tidak sangka bahawa ramai yang mengingati dan mengucapkan selamat hari lahir kepada saya…sesungguhnya saya sangat tersentuh hati kerana ianya merupakan hari yang istimewa buat saya…kepada teman-teman sekolah yang dulu, terima kasih kerana masih ingat lagi kepada saya..juga kepada teman-teman sekampus, terima kasih saya ucapkan kerana tidak lupa kepada saya…kepada warga smk sg kruit, jutaan terima kasih diucapkan kerana masih tidak melupai diri ini walaupun diri ini sudah tidak berada lagi dalam suasana SMK Sg Kruit ini…kepada murid smk sg kruit, salam kasih sayang diucapkan kepada semua kerana tidak lupa tarikh istimewa cikgu ini…akhir kata, terima kasih diucapkan kepada semua…saya sayang semua…

No comments:

Post a Comment