Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 13, 2009

aku baru hendak belajar..


Bismillah..

assalamualaikum w.b.t...

mungkin ini adalah kalimah pertama yang mempunyai seribu erti keberkatan dalam hidup aku..aku pada permulaannya agak cemburu kerana kebanyakkan kawan-kawan aku sudah mempunyai blog yang sendiri. Aku merasakan pada saat itu, aku seperti seseorang yang ketinggalan agak jauh dalam mengejar arus kemodenan ini. walau bagaimanapun, aku agak gembira kerana aku berjaya membuat blog aku ini dengan diri sendiri. Hal ini dapat membuktikan yang aku boleh buat sekiranya aku berusaha dan tidak berputus asa.


Syukur alhamdullilah aku panjatkan ke hadrat Allah s.w.t dan para Rasul-rasul. Juga tidak lupa kepada keluarga tercinta, ma,abah,abang,kakak dan Nur Khairah Aqilah. Juga kepada teman istimewa yang menemani aku semasa susah dan senang. Juga kepada semua kawan-kawan lama di sekolah smk kubang kerian 1. Tidak lupa kepada kekawan di UPSI iaitu kekawan cos pend Bimbingan & Kaunseling semester 6 dan 4. Juga yang paling penting kepada teman-teman sejati didalam organisasi Jawatankuasa Mahasiswa Kolej KHAR.


Semoga permulaan ini merupakan titik tolak supaya kita semua maju bergerak kehadapan seiring untuk bersama-sama mencapai keberkatanNya.

No comments:

Post a Comment