Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, January 14, 2009

Kemalangan Yang Menimpa...


Semasa aku sedang menyiapkan laporan untuk mesyuarat esok, teman housemate aku, soffian(pian) balik dari kuliah dengan keadaan tergesa-gesa. Aku mula bertanyakan kenapa dan beliau memberitahu yang kawan dia kemalangan. Dia hendak pergi ke Hospital Slim River dengan kekawan yang lain. Dia memberitahu yang kemalangan itu juga merupakan kawan aku.(saidi) Aku kenal sangat dengan dia kerana dia juga merupakan peminat pasukan bola yang sama dengan aku, iaitu Liverpool. Aku juga pernah sekelas dengan beliau semasa aku sem 1. Aku hanya berdoa dan berharap pada masa itu kemalangan itu tidaklah seteruk mana walaupun beliau dikejarkan ke hospital. Selepas itu, pian balik dalam pukul 1 pagi lebih. Aku bertanya keadaan kawan aku itu dan diberitahu yang kemalangan itu agak teruk dan menunggu laporan daripada doktor. Pada masa itu, aku hanya boleh mendoakan agar kecederaan dia itu tidak serius. InsyaAllah. Aku diberitahu Ariff, MPP Akademik & Kerjaya juga pergi melawat ke hospital itu.

Sama-samalah kita mendoakan agar kita semua jauh daripada kejadian yang tidak diingini. Amin..

No comments:

Post a Comment