Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 13, 2009

kekuatanku...

Ikhlas aku katakan yang kekuatan aku adalah keluarga aku. Aku tidak dapat bayangkan hidup aku macam mana sekiranya keluarga aku tiada dalam kamus hidup aku. Keluarga aku hanyalah keluarga yang kecil sahaja. Bagi aku, walaupun keluarga aku hanyalah keluarga yang kecil,yang paling penting adalah keluarga aku adalah sangat bahagia. Aku mempunyai kedua ibubapa yang sangat penyayang kepada semua anak-anaknya. Abahku bernama Ismail bin Muda manakala mama aku pula adalah Azizah binti Ahmad. Aku pula hanya mempunyai seorang abang sahaja yang bernama Isma Azizie. Akan tetapi, aku bangga kerana aku mempunyai seorang abang yang sangat mengambil berat pada diri aku. Aku juga gembira kerana aku mempunyai seorang akak yang sangat penyayang. Namanya Zawanie. Walaupun akak aku itu adalah hanya akak ipar, tetapi aku anggap dia adalah akak kandung aku. Bagi aku, akak ipar itu menampakkan akak aku itu bukan macam ahli keluarga aku. Akak ipar juga menampakkan aku tidak mesra dengannya. Jadi, aku anggap akak aku itu adalah akak kandung. Aku juga mempunyai anak saudara yang sangat comel dan juga cerdik. Nama anak buah aku itu Nur Khairah Aqilah binti Isma Azizie. Semasa aku berada di Upsi ini, aku kadang-kadang akan tersenyum sendirian kerana teringatkan karenah dan gelagat anak buah aku itu. Aku sangat menyayangi dia. Bagi aku, kehadirannya dalam keluarga aku membuatkan keluarga aku menjadi lebih bahagia. Dengan kehadirannya juga membuatkan ‘status’ aku berubah menjadi ‘pangkat’ Ayah Su.

Bagi aku, kekuatan aku adalah kedua ibubapa aku, abangku, akakku, anak buah aku dan orang tersayang aku. Terima kasih kerana menjaga aku, Khairul Azwa sehingga menjadi insan yang berguna. Wa sangat sayang abah dan ma. Juga sayang kepada abang, akak dengan Nur Khairah Aqilah. Ayah su ini rindukan nak bermanja dengan khairah, rindukan tengok ketawa khairah. Salam kasih sayang kepada insan tersayang. Juga kepada semua kawan-kawan yang mengenali diri ini.

No comments:

Post a Comment