Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 25, 2009

kawanku satu sekolah dahulu...

Amir Raja Lawak Astro musim Ketiga


aku pada mulanya tidak percaya apa yang aku lihat pada mulanya. Semasa aku balik kampung, aku ada terlihat rancangan Raja Lawak Astro musim ketiga. Aku pada mulanya ada terpandang seorang peserta raja lawak itu. Aku macam mengenali dia api aku anggap yang dia itu adalah pelanduk dua serupa. Selepas aku buka internet laman web Raja Lawak itu, baru ku tahu yang dia adalah bekas junior aku bekas satu sekolah dahulu. Sungguh xsangka yang dia ada bakat dalam bidang lawak dan yang penting, sudah dapat masuk TV yang mana itu adalah impian aku. Hehehehe.. Yang aku tak percaya adalah amir dahulu adalah jenis yang pendiam. Tak tahu pulak bila dah besar boleh jadi pelawak pulak. Itulah yang dipanggil kebolehan semulajadi..

Apa pun, aku mengucapkan selamat maju jaya kepada Amir dalam bidang Raja Lawak ini. Teruskan perjuangan dan jaga diri baik-baik. Jaga nama baik. Aku, Khairul Azwa ini akan terus menyokong bekas rakan seperjuangan aku untuk lebih berjaya pada masa hadapan.. Kalau ada rezeki, ko boleh jadi macam Nabil. Nanti boleh la belanja aku makan kat depan sekolah tu.


oklah..Amir.. Raja Lawak Astro musim Ketiga..

No comments:

Post a Comment