Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Saturday, August 22, 2009

azwa ‘patah kaki..’??


Salam…jangan terkejut kerana saya bukanlah patah kaki sebenarnya…cuma saya seperti tidak tahu dan hilang arah sedikit apabila teman baik saya iaitu apai tidak ada disini…dia ada sedikit masalah kesihatan yang memaksa beliau pulang ke kampong halaman buat sementara waktu…tinggallah saya keseorang disini…entahlah,biasanya setiap hari saya akan pergi makan malam dengan dia,pergi kuliah dengan dia, saya juga selalu sakat dengan dia pasal Liverpool dengan Arsenal…hehehehe…tetapi sekarang pergi makan pun seorang, pergi kelas pun seorang juga..xpe lah..dulu terasa jugak, tetapi sekarang saya kenalah menerima semua itu…


Pepun sekarang, terima kasih saya ucapkan kepada Stanley dan yang lain-lain kerana banyak minggu ini saya menghabiskan masa dengan kalian…pepun azwa ini akan doakan agar sahabat baik saya itu cepat sembuh dan kembali seperti biasa…azwa ini tidak sabar hendak tunggu masa “engkau dengan aku tengok game bola team Liverpool ngan Arsenal..kire bajet arsenal hebat sangat la…Liverpool dah kambali ke landasanya la..”


Akhir kata, saya berharap semua kalian sahabat sentiasa berada di dalam keredhaanNya..amin…

No comments:

Post a Comment