Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, August 11, 2009

Hot Spring Sungkai,Sg Bil dan Kalumpang...


Terima kasih saya ucapkan kepada teman-teman saya yang telah memperkenalkan kepada saya tempat-tempat yang menarik di Perak ini..walaupun sudah hampir 3tahun lebih berada di Perak ini, kebanyakkan tempat-tempat yang menarik di UPSI ini adalah saya pergi di atas ‘tiket’ mana-mana program atau organisasi..sebagai contoh sebagai tugasan assgg, sebagai kelana siswa dan juga sebagai JMK Khar…antara tempat yang telah ditunjukkan kepada saya adalah tempat Hot Spring Sungkai, Sungai Bil dan akhirnya Kalumpang…

Akan tetapi, tempat yang tidak akan dilupakan adalah tempat sungai bil…ingat lagi tak abang yang memakai seluar pendek tetapi menegur untuk pergi solat..macam tidak sesuai..macam lah kami ini tidak ingat hendak solat…pepun, saya merasa best sangat dapat jalan-jalan…mungkin itu adalah hobi baru saya kot..hehehehe..Apa-apa pun, banyak tempat lagi yang tidak dilawati oleh saya…akan saya lawati satu hari nanti…insyaAllah…

No comments:

Post a Comment