Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Saturday, August 22, 2009

Selamat Menjalani Ibadah Puasa Di Bulan Ramadhan


Assalamualaikum…bulan Ramadhan sudah kembali..pada permulaanya, saya seperti tidak mempercayai yang kini saya sudah berada dalam bulan Ramadhan...saya seperti tidak banyak persediaan untuk menghadapinya…akan tetapi, lama kelamaan saya dapat menerimanya kedatangan bulan yang berkat ini…insyaAllah, akan saya isikan dengan perkara yang berfaedah supaya saya lebih mendekatkan diri kepadaNya..amin…


Terlebih dahulu, saya hendak memohon maaf kepada semua sekiranya saya ada melakukan kesalahan yang terzahir atau yang terbatin…khairul azwa bin ismail ini memohon maaf kepada semua…


Akhir kata, selamat menjalani ibadah puasa..jangan ponteng puasa tau..dan juga selalulah pergi menunaikan solat sunat Terawih ini…
Wassalam…

No comments:

Post a Comment