Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, August 11, 2009

smk sg kruit, sungkai...

Sudah agak lama sudah tidak saya men’update’ blog saya ini..mungkin dengan sedikit kesibukan tugasan dan lain-lain, memungkinkan saya tidak dapat meluangkan sedikit masa untuk blog ini..pada minggu yang lalu, sebelum cuti mid term & h1n1 ini dibuka, saya bersama-sama dengan teman-teman pergi survey sekolah yang saya akan praktikum pada semester akan datang..hal ini kerana saya tidak menjumpai sekolah berkenaan walaupun saya telah pergi survey pada 2minggu yang lepas..mungkin factor saya menunggang motosikal menyebabkan saya tidak perasan yang sekolah itu hanya di tepi jalan sahaja..sekolah yang dimaksudkan itu adalah SMK Sg Kruit..
insyaAllah…akan saya datang ke sekolah itu pada semester akan datang…

No comments:

Post a Comment