Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Thursday, July 16, 2009

Alhamdulillah & InsyaAllah...


Alhamdulillah..syukur kehadarat Ilahi kerana permohonan saya untuk mengambil 23 jam kredit telah diluluskan oleh Dekan Fakulti...apabila permohonan saya itu telah diluluskan, ianya bererti banyak sekali tanggungjawab dan bebanan yang terpaksa saya pikul untuk semua ini. InsyaAllah, dengan bantuan dan sokongan daripada teman-teman, mungkin saya dapat menjalani semester kali ini dengan kuat..amin ya Allah..


Pengalaman saya semasa memikul amanah sebagai JMK Khar 08/09 telah sedikit sebanyak mengajar saya erti kesibukan dan membahagikan masa dengan sistematik...oleh itu, boleh kiranya saya gunakan pengalaman hari lalu untuk saya gunakan dalam semester ini..insyaAllah..akan saya buat yang terbaik...



Disini saya inigin mengucapkan jutaan terima kasih saya ucapkan kepada teman-teman sekalian terutamanya apai, aini, adeq illya, stanley, suhaimi, roomate t'rsayang(hafizudin) rakan-rakan BnK dan rakan-rakan lain kerana banyak memberikan kata-kata semangat dan dorongan kepada khairul azwa ini untuk semester ini..tidak lupa kepada keluarga tercinta dan insan tersayang...terima kasih wa ucapkan...



akhir kata, insyaAllah..kalau ada rezeki, kita akan habis study bersama-sama dan konvo bersama-sama...insyaAllah...amin ya Allah...

No comments:

Post a Comment