Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Friday, July 24, 2009

Rutin harian terbaruku...

Futsal
Jogging


InsyaAllah..sesibuk mana untuk semester ini dengan mengambil 23 jam kredit, akan tetapi, saya akan cuba memastikan bahawa saya akan jogging dan bermain futsal di dataran kolej setiap hari sekiranya tidak bertembung dengan kuliah...selain untuk meningkatkan stamina, dengan bersukan ini saya dapat merasakan kelainan kerana saya berasa lebih cergas dan 'sedap badan' berbanding dahulu..mungkin pada permulaannya akan terasa kejang pada otot2 kerana mungkin saya sudah lama tidak bersukan ..tetapi jangan pandang khairul azwa ini sebelah mata kerana pada sekolah menengah dahulu, azwa ini adalah atlet 100meter dan lompat jauh serta ping pong tau..mungkin di universiti ini terasa malas untuk bersukan kerana memang dah malas...hehehehe..selain itu, badan pun dah naik berbanding masa aktif sukan dahulu menyebabkan malas nak bersukan..

oklah..majulah sukan untuk Khar..ahaha..

No comments:

Post a Comment