Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, July 22, 2009

Selamat Hari Lahir Sahabatku…


Selamat Hari Lahir saya ucapkan kepada teman-teman wa iaitu Kak Ain, Kak Kima dan Hidayah..mereka semua ini adalah teman seperjuangan saya semasa bersama-sama menjadi Jawatankuasa Mahasiswa Kolej (JMK) Kolej Harun Aminurrashid 08/09..


kepada Kak Ain, adeq wa ucapkan semoga kak ain terus suksess dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan..adeq wa ini saying sangat2 kat kak ain…terima kasih juga kerana banyak beri tunjuk ajar dan nasihat kepada adeq wa ini..kenangan bersama kak ain tidak mudah adeq wa lupakan..


kepada Kak Kima, wa sangat suka kat kak kima…kak kima lah kakak yang paling ‘pelik’ yang wa jumpe tau..kak kima tidak pernah marah cz kak kima selalu tersenyum je..apa-apa pun, wa paling rindu adalah lawak-lawak kak kima tu xkira lah semasa meeting ataupun dimana sahaja..wa pun saying kat kak kima..


kepada Hidayah, selamat hari lahir wa ucapkan..terima kasih kerana sudi jadi teman-teman wa..pada mulanya semasa JMK, kita tidaklah rapat sangat, akan tetapi lama kelamaan, timbul rasa kekeluargaan antara semua JMK ini kan..segala nasihat dan kata-kata semangat daripada hdayah itu, akan wa ingat..wa pasti akan merindui kek batik hidayah tu..hehehehe..


kepada sahabatku Soffian, selamat hari lahir juga wa ucapkan..semoga ‘boh’ terus maju ke hadapan dan ke hadapan lagi..wa akan sentiasa menyokong apa yang ‘boh’ lakukan..teruskan menjadi pemimpin yang hebat..kenangan bersama dengan ‘boh’, tidak mudah wa lupakan..nanti klu ade bola sepak antara Liverpool vs Chelsea tu, ingatlah wa disini..apa-apa pun, wa akan tetap menyokong Liverpool… you’ll never walk alone…

No comments:

Post a Comment