Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, July 22, 2009

entahlah...


Apabila saya sangat tension, akan saya dengarkan lagu daripada siti nurhaliza..selain itu juga, aku mesti akan dengar lagu daripada OST sepi..tidak kisahlah sesiapa ingin mengatakan yang saya ini lembut atau tidak, akan tetapi dengan mendengarkan lagu daripada lagu siti nurhaliza ini, saya dapat merelakskan diri ini buat sementara waktu..entahlah..saat ini terasa diri ini sangat terlalu tertekan..enthlah..apabila perasaan ini saya membenarkan ia menguasai dalam diri ini…akan tetapi, diri ini masih lagi dapat berfikir dengan rasional lagi…apa-apa pun biarlah ianya rahsia…kepada seseorang, diri ini selalu mendoakan yang terbaik..

entahlah kenapa diri ini terasa sangat cemburu walaupun ku tahu bahawa diri ini tidak layak untuk merasakan demikian..akan tetapi, yang paling penting sekali melihat dia itu tersenyum sudah mampu membuatkan diri ini gembira..

No comments:

Post a Comment