Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 7, 2009

Timbang Tara 09/10 di Pangkor...


Assalamualaikum..


saya mulakan dengan kalimah yang suci untuk memulakan coretan ini. sudah agak lama saya tidak menulis didalam blog saya ini... terlebih dahulu saya hendak mengucapkan jutaan terima kasih kepada teman-teman jmk sekalian (JMK KHAR 08/09) diatas pertolongan dan kerjasama yang telah diberikan semasa program Timbang Tara yang berlangsung di Teluk Dalam Resort (Pulau Pangkor) dan Kolej Harun Aminurrashid. Saya ingin mengucapakan ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada saudara Ahmad Syahir (mantan NYDP) kerana banyak menolong saya dalam melicinkan perjalanan program ini. Selain itu, ucapan terima kasih kepada ateh (mantan S/U) kerana mempercayai saya untuk memegang jawatan sebagai Pengarah Program untuk program kali ini. Juga kepada apai (mantan YDP) dan kak dhila (mantan TYDP) kerana banyak memberikan sokongan kepada saya semasa perjalanan program ini berlangsung.


Kepada barisan JMK KHAR yang baru yang diketuai oleh saudara Mohamad Sofiian (YDP JMK 09/10) dan dibantu oleh saudari Nurul Ain Syahida (TYDP JMK 09/10) dan saudara Luqmanulhakim (NYDP JMK 09/10), teruskan perjuangan anda kalian. Saya disini akan sentiasa mendoakan kejayaan kalian semua..

No comments:

Post a Comment