Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 7, 2009

organisasi blok 2 07/08

"...orang kuat disebalik organisasi blok 2 07/08..?"

apabila saya melihat gambar ini, teringat kenangan lama semasa saya menjadi rakan exco blok 2 07/08 ni..aku pada masa itu menjadi setiausaha blok 2, pian pula menjadi ketua aras 9 dan apai pula adalah sebagai ketua blok 2..pengalaman pada masa dahulu dan diberikan peluang untuk kehadapan, telah membolehkan kami bertiga meningkat setapak demi setapak lagi...kenangan lalu telah menjadi kami semakin kuat..




pada masa sekarang, apai daripada ketua blok jmk khar 07/08 kepada yang dipertua jmk khar 08/09..pian pula daripada ketua aras 9 khar 07/08 kepada ketua blok jmk khar 08/09 dan kepada yang dipertua jmk khar 09/10..manakala aku pula daripada setiausaha blok 2 kepada naib setiausaha agung jmk khar 08/09...




kenangan semasa organisasi blok 2 07/08 itu tidak akan saya lupakan kerana pada masa itu adalah merupakan tapak asas bagi kami untuk meningkat lebih kehadapan lagi..selain itu, ucapan terima kasih saya ucapkan kepada apai kerana memberikan kepercayaan kepada saya menjawat sebagai setiausaha blok 2 pada masa itu kerana sekiranya saya tidak memegang jawatan itu, khairul azwa ini tidak mungkin berada tidak seperti sekarang...




kenangan lalu adalah sangat terindah untuk saya kenangkan...terima kasih..u i love...

No comments:

Post a Comment