Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 7, 2009

bermulanya sebuah kisah kehidupan yang baru bagiku...

"...masa itu adalah sangat berharga bagiku.."


Alhamdulillah..


Syukur kepada Allah kerana dengan izinNya, dapat saya meneruskan lagi pengajian saya di bumi UPSI ini... pada semester ini, saya telah menyambung pengajian saya di semester 7 Pendidikan Bimbingan & Kaunseling.. Pada semester ini juga, saya akan 'menempuh' liku-liku perjalanan yang sangat mencabar kerana banyak tugasan yang perlu saya selesaikan dengan sempurna. antaranya adalah seperti menyiapkan laporan tugasan ROS 2, proposal dan 23 jam kredit. bagi saya, kesemua itu adalah cabaran yang perlu saya hadapi supaya saya dapat menamatkan pengajian saya dengan teman-teman saya semua ini.. saya memohon supaya diberikan kekuatan agar saya kuat menempuhi semester ini. oleh disebabkan itu, saya memerlukan seseorang teman yang dapat memberikan saya semangat buat diri ini. terima kasih saya ucapkan kepada seseorang kerana sentiasa menyokong dan memberikan semangat pada saya..terima kasih..




akhir kata, akan saya tempuhi semester ini dengan hati yang kuat..insyaAllah..amin Ya Allah..

No comments:

Post a Comment