Menanti Penyatuan 2 Hati Menjadi 1 Jiwa


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 7, 2009

Yogjakarta, Indonesia...


Alhamdulillah..

akhirnya saya dapat jugak menjejakkan kakiku di Indonesia ini. Terdapat banyak kenangan yang dapat aku perolehi di sini. Apa yang ingin dikongsikan adalah pengalaman saya pergi ke sana. kepada masatirah, terima kasih kerana sudi duduk disebelah wa semasa bertolak dari Kuala Lumpur ke Solo itu. banyak perkara dan pengalaman yang wa dapat kongsi bersama-sama dengan mas. selain itu, wa ingin memohon maaf sekiranya wa banyak mengusik mas didalam kapal terbang itu. wa tidak berniat apa-apa cuma hendak menghilangkan perasaan risau dan gelisah mas itu sahaja. tak nak mas sentiasa memikirkan perkara itu.


buat pertama kali, saya selamat sampai di salah satu tempat keajaiban di dunia ini iaitu Candi Borobudur. Sekiranya diizinkan Allah dan dimurahkan rezeki, saya cuba untuk pergi melawati 6 tempat lagi keajaiban dunia ini pada satu hari nanti. InsyaAllah...


dikesempatan ini, saya ingin memohon maaf kepada teman-teman jmk sekalian sekiranya saya ada melakukan kesalahan atau membuatkan terasa hati. disini juga wa ingin mengucapkan terima kasih kepada teman-teman jmk yang sudi menemani wa semasa membeli barang disana. apa yang wa tahu, yang diri ini memang tidak pandai langsung untuk memilih jenis kain untuk dibeli dan lain-lain. sekali lagi saya ucapkan terima kasih.


kenangan bersama kalian semua, tidak mudah saya lupakan. akan saya merindui kalian semua kerana program ini adalah program yang terakhir yang dijalankan.


akan saya merindui kalian semua...

No comments:

Post a Comment